Gyakori kérdések

1. A vásárlás menete

Hogyan vásárolhatok a RajzShop.hu oldalán?

A vásárlás nagyon egyszerű nálunk: böngéssz a termékkategóriák vagy a forgalmazott márkák között, és ha megtetszik az egyik rajzeszköz, a termék adatlapján található "Kosárba teszem" gombra kattintva tudod a rendelési listádhoz, a "kosaradhoz" adni a terméket. Ha minden szükséges eszközt összeválogattál, kattints az oldal tetején a kis bevásárlókosárra, vagy a jobb oldalon a "Kosár megtekintése" gombra. Ellenőrizd, hogy a kért termékek a kért mennyiségben szerepelnek-e benne, és ha igen, kattints a "Tovább a pénztárhoz" gombra. Itt adhatod meg szállítási és számlázási címedet, és választhatod ki a kiszállítási és a fizetési módot. Ha minden kész, a "Megrendelés elküldése" gombbal véglegesítheted a rendelésed. Köszönjük! Ha bármikor elakadnál, hívj bennünket, vagy írj, és segítünk - de akár telefonon is leadhatod a rendelésedet.

Kedvezményes kuponom van. Hogyan válthatom be?

Ha kedvezményes kuponod van, akkor a kuponkóddal tudod érvényesíteni a kedvezményt. Ezt a kuponkódot a vásárláskor kell a megfelelő mezőbe beírni és az "Érvényesítem a kupont!" gombra kattintani, ekkor a kedvezmény levonódik a végösszegből. Fontos: a kuponokkal történő bizonyítható visszaélés esetén a kedvezményt nem áll módunkban megadni akkor sem, ha a visszaigazoló levélben a csökkentett összeg szerepel.

Regisztráció nélkül is vásárolhatok a RajzShop.hu oldalán?

Igen, ha nem szeretnél regisztrálni, akkor anélkül is vásárolhatsz. Csak töltsd ki a szükséges adatokkal az űrlapot, és küldd el. Regisztráció nélkül vásároló ügyfeleinket a rendelés megerősítése érdekében elképzelhető, hogy telefonon is felhívjuk a postázás előtt.

Mindenesetre javasoljuk, hogy regisztrálj be, hiszen számos előnye van, ezeket lásd lentebb!

2. Szállítási és fizetési információk

Mikor kapom meg a csomagomat?

Az általános teljesítési határidőnk 3 munkanap. Azonban ennél igyekszünk gyorsabbak lenni! 🙂 Leggyakrabban a megrendeléstől számított 2. munkanapon érkezik meg a csomag, tehát ha hétfőn rendelsz, szerdán jó eséllyel megkapod. (Csak halkan mondjuk, hogy már nem egyszer sikerült megoldanunk a másnapot is) Ha valami miatt nem tudjuk tartani a vállalt határidőt, akkor telefonon haladéktalanul értesítünk (például ha a rendszer engedte megvenni, de valójában elfogyott egy termék - ez ugyan ritkán, de előfordulhat).

Milyen szállítási módokat választhatok a megrendelt termék átvételére, és mennyibe kerülnek ezek?

Jelenleg a megrendelt termékeket négyféle módon veheted át:

  • Választhatod a házhozszállítást futárral, ennek díja 15.000 Ft-os rendelési érték alatt 990 Ft. Ha rendelésed értéke eléri a 15.000 Ft-ot, akkor a kiszállítási költséget mi álljuk! A szállítást a GLS futárszolgálat végzi.
  • Kérheted a csomagod GLS csomagpontra, ennek díja szintén 990 Ft, de 15.000 Ft felett ez is ingyenes. A GLS csomagpontot is a megrendelés leadása előtt választhatod ki, de itt előre is meg tudod nézni, hogy hol van ilyen átvételi lehetőség.
  • Vagy kérheted a csomagod a FoxPost csomagautomaták egyikébe, ennek díja 15.000 Ft-os rendelési érték alatt 690 Ft. Akárcsak a többi esetben, 15.000 Ft-os rendelési érték felett ennek díját is átvállaljuk! Hol vannak FoxPost automaták? Jellemzően bevásárlóközpontokban. A listát ide kattintva találod, de ráérsz kiválasztani a rendelésed leadásakor az adataid megadása után is!
  • Csomagod akár személyesen is átveheted budapesti irodánkban, szállítási költség nélkül. Címünk: 1064 Budapest Vörösmarty utca 55. (Vörösmarty utcai kisföldalatti megállótól 300 méter, vagy a Teréz körúttól kb 450 méter). Ha ezt választod, a megrendelésed összekészítjük és küldünk egy emailt, amint jöhetsz a csomagodért!
Átvehetem-e személyesen a megrendelt terméket?

Igen, budapesti irodánkat a VI. kerületben, a Vörösmarty u. 55. alatt találod, itt a megrendelt termékeket át tudod venni személyesen, szállítási díj nélkül! Ha ezt választod, megrendelésed után kapsz egy emailt tőlünk, amint összekészítettük a csomagod, és fel tudod venni a megrendelésed.

Hogyan fizethetem ki a termékeket?

A fizetésre több lehetőséged is van, amiket szintén a megrendelésed leadásakor tudsz kiválasztani. Jelenleg ezek a következők:

  • Előre utalással is fizethetsz: ekkor a megrendelés leadásakor kapott visszaigazoló levélben látni fogod a bankszámlaszámunkat, amelyre várjuk az átutalást. Az azonosításhoz kérlek, a közleménybe írd be a rendelés számát. Amint megérkezik számlánkra az összeg, indítjuk a csomagodat!
  • Átvételkor is fizethetsz: ha nem szeretnél előre utalni, semmi gond, ugyanis választhatod, hogy csak a termék átvételekor fizetsz a kiszállító futárnak készpénzben vagy bankkártyával, vagy FoxPost automata esetén az átvételkor az automatánál bankkártyával. Személyes átvételkor irodánkban szintén készpénzzel vagy bankkártyával tudsz fizetni.

A fizetési módokat is folyamatosan bővítjük. Ha nem találod a neked szimpatikus fizetési formát, írj nekünk, és mi megpróbáljuk azt a módot is felvenni a lehetőségek közé!

3. Panaszkezelés

Visszaküldhetem a terméket, ha nem vagyok elégedett?

Igen. A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján az átvételtől számított 14 napon belül a vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól. Írásbeli lemondás esetén elegendő a nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül. Elállás esetén a terméket saját költségén küldd vissza címünkre (6120 Kiskunmajsa, Deák F. u. 2.), mi pedig azt követően, hogy megkaptuk, 14 napon belül visszatérítjük Neked a visszaküldött termékek vételárát, valamint az esetlegesen felmerült, törvényileg meghatározott egyéb költségeket. Elállás esetén a vevőt csak a visszaküldés költsége terheli. Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk.

Milyen garancia vonatkozik a megvásárolt termékekre?

Minden termékre a törvény által előírt 12 hónapos garanciát biztosítjuk. Szerencsére a forgalmazott termékeinkre nem jellemző, hogy elromlanának, de ha mégis bármilyen minőségi kifogás merül fel a termékkel, vállaljuk a jótállást. Ha ilyesmi történne, kérjük, lépj velünk kapcsolatba elérhetőségeinken!

4. Regisztráció

Miért érdemes regisztrálnom, ha anélkül is vásárolhatok?

A regisztrációnak számos előnye van:

  • nyomon követhetőek a korábbi rendelések, ha bejelentkezel a fiókodba.
  • saját kívánságlistát állíthatsz össze
  • következő vásárlásodnál már nem kell kitöltened minden mezőt a rendelésnél, mert ha bejelentkezel, a rendszer tudni fogja az adataidat (ezeket persze bármikor frissítheted).
Miért iratkozzak fel a RajzShop.hu hírlevélre?

Elsősorban azért, mert érdekes hírleveleket küldünk! Szeretsz rajzolni - mi is szeretünk, érdekelnek a jó tippek, a szép alkotások, és ilyesmiket küldünk. És persze ha van épp egy nagyon jó ajánlatunk, akkor azt is. Olyan extra ajánlataink is lesznek, amelyeket csak hírlevélolvasóink kaphatnak meg! Ugye ez elég érv? 🙂 Ne várj tovább, iratkozz fel!

Ha további kérdése lenne, írjon nekünk!